Nabízíme Vám
Čtyřlístek pohádkových her (soubor her)
Omlouváme se, ale tento produkt je nedostupný, proto jej není možné vložit do košíku.
Děkujeme za pochopení.
Výrobce: Dino Toys
Se Čtyřlístkem se rozhodně nebudete nudit. Stačí si vybrat jednu ze čtyř deskových her.
Se Čtyřlístkem se rozhodně nebudete nudit. Spolu s Myšpulínem, Fifi nkou, Bobíkem a Pinďou projděte celou pohádkovou říši se všemi jejími nástrahami, utečte z opevněného hradu, zachraňte Budulínka a užijte si cestu z pohádky do pohádky. Stačí si vybrat jednu ze čtyř deskových her.
Soubor her obsahuje:
- 2 oboustranné herní plány
- 16 figurek ve 4 barvách
- 1 bodovou hrací kostku
- 1 návod ke hře
Pravidla hry
Z pohádky do pohádky
Cíl hry
Úkolem hráčů je projít celou trasu a umístit obě své fi gurky do domečku. Vyhrává nejrychlejší hráč.
Pravidla hry
Každý hráč dostane dvě fi gurky své barvy. Jednu z nich ihned nasadí na políčko shodné barvy na trase. Druhou fi gurku může nasadit kdykoliv během hry, když mu padne šest bodů. Figurky se během hry nevyhazují. V jednom kole si každý hodí kostkou, ale táhne pouze ten, který hodil nejvíce bodů (nebo všichni ti, jimž padla stejná nejvyšší hodnota). Postupuje (postupují) však pouze o tolik políček, kolik padlo hráči, který hodil nejmíň. Vyhrává hráč, který došel oběma svými fi gurkami do domečku své barvy nejdříve.
Zachraňte Budulínka
Cíl hry
Úkolem hráče je projít celou trasu co nejrychleji a vysvobodit tak Budulínka z liščí nory.
Pravidla hry
Hráči si postaví jednu fi gurku své barvy na startovní modré políčko. Hru začíná nejmladší hráč. Dále se hráči pravidelně střídají ve směru hodinových ručiček. Figurky postupují po herním plánu podle počtu hozených bodů na kostce. Když hráč dojde na černé políčko, musí obejít smyčku dvakrát. Pokud zastaví na červeném políčku, smyčku vynechá a v dalším tahu pokračuje rovnou k cíli. Vítězí hráč, který dojde jako první na žlutá políčka v cíli.
Cesta pohádkovou říší
Cíl hry
Překonat všechny nástrahy a projít celou pohádkovou říši co nejrychleji.
Pravidla hry
Hráči si postaví fi gurku své barvy na modré startovní políčko. Začíná nejmladší hráč. Poté pokračují ostatní hráči ve směru hodinových ručiček. Hráči postupují podle počtu hozených bodů na kostce. Pokud zastaví na akčním políčku, postupují dále podle následujících pokynů:
- 5 Na cestě tě vystrašil kamenný čert. Než se vzpamatuješ, zmeškáš jedno kolo.
- 11 Přejedl jsi se čertovskými koláči a musíš si odpočinout. Vynecháš dvě kola.
- 20, 23 Kouzelník tě začaroval. Než kouzlo pomine, zmeškáš dvě kola.
- 40 Bludičky tě svedly z cesty. Než najdeš správný směr, vynecháš dvě kola.
- 48 Na koni Zlatohřívákovi je cesta rychlejší a přenese tě na políčko 66.
- 60, 65 Drak tě šlehl plamenem. Dvě kola neházíš.
- 80, 84 Kamarádka liška tě svezla na ocasu až na políčko 88.
- 95 Snědl jsi otrávené jablko a zkameněl. Čtyři kola se nepohneš z místa.
Vítězí hráč, který došel na žluté políčko v cíli jako první.
Útěk z opevněného hradu
Cíl hry
Hráči musí všemi svými fi gurkami projít opevněným hradem a co nejrychleji ho opustit.
Pravidla hry
Každý hráč dostane čtyři fi gurky své barvy. Hráči se pravidelně střídají v hodu kostkou. Po hození šestky si fi gurku nasadí na modré startovní políčko. Dále pokračují libovolnou trasou ke žlutému políčku v cíli. Zastaví-li fi gurka na červeném políčku, musí skočit na zelené políčko, odkud pokračuje až poté, co hráč hodí šestku. Vítězí hráč, jehož všechny čtyři fi gurky projdou cílem jako první.