Nabízíme Vám

Vaše pozice: Deskové-hry.eu »Společenské hry » Stolní hry a deskové hry » Z pohádky do pohádky (nová verze)

Z pohádky do pohádky (nová verze)

Omlouváme se, ale tento produkt je nedostupný, proto jej není možné vložit do košíku.
Děkujeme za pochopení.

Výrobce: Dino Toys

Vítejte ve světě pohádek a vydejte se hledat zlatý poklad!

Čeká vás cesta plná nástrah a překvapení. Ale nemáte se čeho bát, v pohádkách vždy zvítězí dobro nad zlem.

Hrou si děti cvičí pozornost a soustředění. Kartonové figurky můžete využít také k vyprávění pohádek. Přirozeně tak podpoříte vyjadřovací schopnosti a fantazii dítěte.

Hra obsahuje:

  • 1 herní plán
  • 6 kartonových figurek
  • 6 plastových stojánků
  • 1 hrací kostku
  • pravidla hry

Pravidla hry:

CÍL HRY
Figurky postupují po herním plánu od pole se šipkou až do hradu, kde je ukrytý zlatý poklad. Vyhrává hráč, který dojde k cíli jako první.


ZAČÁTEK HRY
Před první hrou opatrně vyjměte z kartonové mřížky předseknuté figurky a umístěte je do stojánků. Rozložený herní plán umístěte před začátkem hry doprostřed stolu. Každý hráč si vybere jednu figurku.


PRAVIDLA HRY
Hru začíná hráč, který hodí na kostce nejvyšší číslo. Ostatní hráči pokračují ve směru hodinových ručiček a postupují se svojí figurkou po herním plánu podle hodu bodové kostky. Na políčku může stát více figurek. Na červených polích hráči plní předepsané úkoly.


VÝZNAM POLÍ
Divotvorný meč - dostane-li se hráč na políčko s mečem, posune ihned svoji figurku na první žluté políčko za saní.
Saň - zastaví-li hráč na některém políčku, které hlídá saň, je uvězněn. Pokračovat může, až hodí na kostce 3.
Ježibaba - pokud hráč skončí svůj tah přesně na červeném políčku s ježibabou, postupuje v příštím tahu přímo po široké cestě. Pokud hráč ve svém tahu přes políčko prochází, pokračuje v cestě podle čísla na kostce. Pokud hodil sudé číslo (2, 4 nebo 6) vydá se modrou cestou pro živou vodu. Pokud hodil liché číslo (3 nebo 5) vydá se na zelenou cestu pást koně.

ZELENÁ CESTA
Černý kůň – posílá hráče do pekla (políčko s Luciferem).
Bílý kůň – přenese hráče na Zlatý vrch.
Hnědý kůň – vrací hráče na pole ježibaby.


MODRÁ CESTA
Princezna – hráč postoupí až na první pole za tůň.
Tůň – (tj. políčka mezi princeznou a rybkou) Hráč ji může překročit, když na políčku těsně před tůní hodí 6. Pak postoupí na první políčko za tůní. Hráč, který se dostane do tůně, musí počkat, až hodí 6 a potom posune svoji figurku za tůň. Při zpáteční cestě přechází tůň bez potíží.
Zlatá ryba – hráč, který se dostane při zpáteční cestě na políčko s rybkou, postoupí na druhý břeh tůně.
Jablíčka – hráč, který se dostane na jablíčko, postoupí ihned na políčko s dalším jablíčkem.
Pták Ohnivák – vrátí hráče zpět do tůně. Při zpáteční cestě jej přenáší na Zlatý vrch.                              Žabí král – na políčko žabího krále se musí dostat hráč přesně hodem kostkou. Hodí-li dalším hodem 1, postoupí až na studánku, jinak pokračuje podle hodu kostky. Pokud na políčkách zastaví při zpáteční cestě a v dalším tahu hodí na kostce 1, postoupí ihned na pole s korunkou. Jinak musí postupovat zpět ježibabě. Políčko ježibaby již přechází bez potíží na hlavní cestu.


CESTA Z PEKLA
Červená políčka s čerty – vrací vždy hráče o 6 polí zpět k peklu.
Černý havran – vrací hráče na políčko ježibaby.
Bílá holubice – přenese hráče až na Zlatý vrch.
Čaroděj – červená políčka (I, II) posílají hráče na oranžovou cestu hlídat prasátka.


ORANŽOVÁ CESTA
Černé prasátko – posílá hráče do pekla.
Růžové prasátko – přenese hráče na Zlatý vrch.
Zlatý vrch – na Zlatý vrch postupují hráči z různých polí. Jinak se Zlatý vrch přejde bez potíží.
Obr – červená políčka, včetně políčka s nožem, srážejí hráče zpět na Zlatý vrch.
Zlatá brána – zastaví-li hráč na červeném políčku před bránou, musí se ihned vrátit na pole s ježibabou. Pokud přes políčko prochází, pokračuje v cestě podle čísla na kostce. Hodil-li liché číslo (3 nebo 5), vydá se kratší cestou. Pokud hodil sudé číslo (2, 4 nebo 6) pokračuje po delší cestě.
Had – červená políčka vracejí hráče zpět na pole s korunkou.
Tříhlavý drak – červená políčka posílají hráče zpět na pole s hvězdou.
Poslední červená políčka před branami hradu označená I, II, vracejí hráče na odpovídající pole čaroděje.

KONEC HRY
Vyhrává hráč, který hodem kostky postoupí přesně do hradu a tím získá zlatý poklad.

Související zboží